• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку

Методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку

2022-06-17

Міністерством освіти і науки Українита Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України за підтримки Представництва ЮНІСЕФ в Україні розроблено методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку (лист МОН України від 08.06.2022 № 4/1196-22).

У рекомендаціях запропоновано інструменти оцінки розвитку сфер дитини раннього віку; подано перелік можливих особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами та наявних у них освітніх труднощів, які можуть бути їм притаманні; наведено методичний інструментарій вимірювання ступеня їх прояву і стратегії подальшої підтримки тощо.
Кiлькiсть переглядiв: 68